Babyozi21 Arkadaşlar hamileliğimin basından berı akıntı problemim var enfeksıyon mantar oldu 7 haftalıktan 16 haftalık oldum fıtıl ve krem de kullandım tekrar edıyor içerden yanma yapıyor doktoruma haftaya sorulacam tekrar ama ne yapabılırım önerınız var mı?
Arzu_uu Babyozi21 aynısı oldu iki fitil verdi doktor bide kasıntı için krem kullandım geçti sen tekrar git görün enfeksıyon bende kanama bile yapmıştı aynı seylerı yasama