Fatmanur_11 cok teşekkür ederim hareketler yavaşladı diye gittim kalp atışı yavaş dedi doğuma almam lazım seni dedi bir sıkıntı görünüyor dedi doğum yaptım kalpte sıkıntı var dediler kalbe odaklandılar sonra müdahale edemeyeceğiz diye devlet hastanesine sevk ettiler bebeği orda da 2 gün yaşadı , bende hastane hatası var Mı diye detayını
Öğrenmek için otopsi yaptırdım otopsi de cmv virüs enfeksiyonu çıktı oda organları bitirmiş , o virüsü hamileyken yakalanmak bebekler için iyi değil dedi ölümcül sonuçlanıyormuş :( benden bulaşmış ben yakalanmışım çevrede grip hasta olan bebeklerden uzak durmak gerekiyormuş yetişkine bişey olmuyor ama bebekler dayanamıyor , bi daha hamile kaldığım da tekrar virüse yakalanırssm bebeği alacaklar durmasına müsade etmiyorlar cünkü ölüyorlar yada yüzde yüz engelli olıyormuş