Derya_gumus Eşimle isim konusunda bir türlü anlasamıyoruz yardımcı olabilirmisiniz kızlar sizce hangi isim daha güzel😊
Derya_gumus Simy liva ismini esim istiyo:) bende yanina guzel bi isim eklemek istedim ama bakalim umarim anlasabilcez:)
Marshmallow1 Ahsen güzel ama telaffuzu zor gibi çocuğa 1.5 yaşında adın ne diye sorduğunuzda teleffazu biraz daha kolay asel liva daha hoş geldi bana hem daha asil
Derya_gumus Marshmallow1 aynen biraz zor gibi ama o kadar seviyorum ki aselde guzel ama artik nasip bakalim:)
Vera09 Derya_gumus livayla hiç birini uyduramadım tek başına güzel. Diğer isimlerden de kızımın ismi ahsen olacak nasipse💕
Semaan Derya_gumus bence liva tek kalsın yanına bi isim yakıştıramadım ben saçma duruyor liva tek basına güzel