Sabah uyandım bacağımı hareket ettirdiğim an akıntım oldu, idrarımı tutamadım sandım. Hatta dedim dur banyoyu yıkayayım sonra da damlayan halıları sileyim 😊Banyoya koşana kadar her yer sırılsıklam oldu, ama ben hala acaba idrar mı su mu anlayamadım. En son doktoru aradık gel dedi, sonrasında evde hazırlanırken suyum olduğunu farkettim zaten yürürken bile boşalıyordu. Hastaneue geldik doktor açıklık bakayım hiç suyu kalmamış dedi o an kordonunun iki kere dolandığını gördü, hem suyu yok hem kordonu iki kere dolanmış riske atamam deyip direk sezaryene aldı, nasıl oldu nasıl bitti ben de tam anlayamadım 😊 hamdolsun bebeğim sağlıkla kucağımda.