Gny18 _fatima_1234 normal deyil can. Erken doğuş riski ola biler. Ellerini meme uclarına vurma ve bunu mutleq hekimine bildir. 7 8 ci ayda gelmeye başlıyır o şeffaf su sende çox erkendi gelmeyi.
byzza16 _fatima_1234 gayet normal benimde geliyordu hala geliyor ama sakın sıkmayın. Doktoruma sorduğumda normal olduğunu söyledi sadece sıkma dedi. Korkmayın ☺️ gidince söyleyin doktorunuza
2Prensin_annesiii _fatima_1234 evet canim normal iki oglumdada 15-16 haftadan basladi gelmeye doktorumda normal dedi.
_fatima_1234 Gny18 tehlukelidi deyrsiz ? Hekime gedecem yazilmiwam gorum ne deyecek amma internetde 4 aydan sora normaldi yazib hemde doslerim cox boyuyub uje cirig cirig olub belkede normaldi bilmrem hekim baxanda biler
Gny18 _fatima_1234 menim bildiyim qederiyle tehlukelidi. Döşlerivin şişmesi normaldı o keçir amma sıvı axması normal deyil. Men ekizlere hamileyem hele indi sıvı gelir beden uje doğuma hazırlıyıb özün demeydi. Hemde menim hamileliyim risklidi.
Gulergulmez _fatima_1234 benim de o haftalarda gelmeye başladı, doktorum sıkma elleme pek dedi, 33 haftalığım bir sorun yok şükür.
suscarparimm _fatima_1234 Fazla östrojen hormonundan dolayı akıyor gayet normal erken doğum riskinide barındırmıyor kızımda akardı 42 haftada doğurdum