10 gün adet gecikmesi (1 hafta gecikene kadar stres ve beklenti içerisinde değildim), bel ve yanlarda ağrı, meme ucu sızlaması, ultrason boş, kan testinde beta hcg yok göremiyorum 😂 Ben şimdi neyim nolur bir şey diyin yarın doktorumla tekrar görüşeceğim ama bir türlü net bir şey öğrenemiyorum kısmet işte 🤷🏻♀️