Selamcanim sedaaa06 normalde yapmıyorlardı yazın başından beri. Ama vakalar patlayınca geri getirilmiş sanırım. Bence en güzelini de yapmışlar. Hatta mümkünse misafir almasınlar hastaneye. Eve de gelmesin misafir. 😂
hemsiree sedaaa06 evet arkadaşım yeni doğum yaptı test almaya başlamışlar tekrar. refakatçiye yapmıyorlar ve şart da koşulmuyor zaten yaptırsın diye