Ysmnsltg 11+3 te CRL değeri 46.4 çıktı. Doktor yüksek gördü sanırım internetten baktığımda 45-46 yazıyor ikili test yaptır getir dedi. Sizin bebişlerin değer kaçtı bu haftalarda?
TeoMom Ysmnsltg 43 mm filandı herhalde canım ama bebek boyunun önde çıkmasının ne sakıncası var bebeğin gelişim olarak haftasından ileride demek
Ysmnsltg TeoMom bilemiyorum bana dolaylı yoldan down sendromundan şüphelendiğini belli etti resmen bak 46.4 çıktı diyerek. Ben ilk gebeliğimde de yaptırmak istememiştim ama bu tarz konuşmaları insanı üzüyor gerçekten
isimsizzz Ysmnsltg crl bebeğin boyu değil mi ? Bunun down sendromu ile ne alakası varki niye öyle bi şey ima etti acaba , inşallah siz yanlış anlamışsınızdır ,ikili testiniz temiz gelir inşallah ❤️
Ysmnsltg isimsizzz hiç bilmiyorum neden öyle yaptı inanın. Bak 46.4 çıktı diye iki kere söyledi hatta. Bana da garip geldi ama takip gününde olduğum için tekrar gidicem. Belki de ikili test zamanı geldi diye diretti bilemiyorum 🙄
isimsizzz Ysmnsltg Şöyle açıklamadan konuşan doktorlara sinir oluyorum, ağzından kerpetenle laf alıyoruz bazılarının gerçekten