Regina16 Bugün 2 farklı doktor tarafindan cati muayenesi oldum. Kasik bolgemde agri yasamaya basladim suan tam 38. Haftamdayim suana kadar boyle bir sey hic yasamamistim sebebi muayene midir? Buna benzer bir durum yasayan var mi?
Ark Regina16 genelde burada okuduğum kadarı ile çatı muayenesi doğumu tetikleyen biliyor sizin sancılarınız mi var
sunashn50 Regina16 çatı muayenesi gerçekten çok etkili oluyor doğum sürecinde benim nişanım çatı muayenesinden sonra geldi sancılarım da aynı şekilde muayneden sonra bende ağrı çekmiştim oturamadım eve gelene kadar arabada:)
Regina16 Ark adet sancisi gibi agrim var hafif hafif ama simdiye kadar hic yasamamistim ilk kez bugun basladi
sunashn50 Regina16 2 gün sonra doğum sancılarım olduğu için 5 dakikada Bi giriyormuş ama farkında değilim ve bebeğim başını iyice dayadığı için hastaneye alındım ama açılmam olmadı sonra bebeğimin sürekli nabzı düştüğü için sezaryen olmak zorunda kaldım
Regina16 sunashn50 bana da bugun muayeneden sonra normal yapman zor sezeryan dedi ve 10 gun sonraya sezeryan gunu verdi. Doktorum da izne cikiyor ve 1 hafta yok simdi sancilar baslarsa naparim bilmiyorum :(
Gizem260 Regina16 ama bende bugün böyle ara ara ağrı oluyo sırt bel ağrısı falan bazen adet ağrısı gibi sancı gibi 🙄