İyi geceler kizlar ikinci gebeliğim ilk oğlum 11 yaşında ondada böyle oldumu hiç hatırlamıyorum ama ben sürekli uyuyorum bu hamilelikte gece gündüz öğlen farketmiyo yattigim yerde kalıyorum çalışıyorum şuan yıllık iznimi kullanıyorum ama hep uyuyorum 25 haftalık olduk 🙂acaba diyorum bi sorunmu var herşey normal cikiyo doktorda