7.haftada kanamam olmuştu progesteron iğne ve hap kullandım 9+4deyim kahverengi akıntılarım devam ediyor doktor tekrar progesteron iğne verdi progesteron hapı 100lükten 200lüğe çıkardı dozunu birde duphaston verdi başına gelen varmı bana çok verdi gibi geldi tabiikide iyi birşey düşük riskimi engeller ama çokmu riskli acaba o yüzdenmi sizin kanamanız ne zaman geçti?