Merhaba kızlar doğumuma çok az kaldı uykusuz geceler malum biraz sohbet edelim istedim . Doğumununuzda size kim refakatçi kalacak 40 iniz cikana kadar kiminle kaldınız benim anenm.gelemedi malesef sağlık durumundan dolayı kayınvalidem kalacak yanımda 40 gün boyunca da o kalacak toparlayana kadar ikimizde biraz tedirginiz çok fazla birbirimizi tanıma fırsatı bulamadık uzak oturuyoruz birde. Yeni evliyim bebek geliyor üstüne 1 yıllık evliyim bu süreçte çevremdeki insanlara tahammül edebilirmiyim ya da birinin kalbini kirar miyim ya da biri bana bişey derim diye çok fazla çekincelerim var ve tedirginlik ten uyuyamıyorum lohusalık nasıl olacak derken tecrübesi olan aktarirsa çok sevinirim bu süreci nasıl sağlıklı atlatabiliriz?