FundaKsm diğer bezlere göre beden farkı var. Bir beden küçük hepsinden. Yenidoğan için kullanışlı olur, hem içeriği temiz hem fiyatı uygun. Zaten sık kaka yaptıkları için sık değişim oluyor ama ilerleyen zamanlarda gece sızdırma yapan bir bez. Ben kızıma 4 numarasını kullandım fazla çiş kaldırmıyor. Yenidoğan için minies bezi de öneririm. 3 numaradan sonra önermiyorum onu da, numarası büyüdükçe bel kısmı boş bırakılmış.