Twinmommm tansiyonum yüksekti ama preeklempsi tablosu yoktu tansiyon bebeklerin kilo alımına engel oluyor demişti doktor. 33 de ciger geliştiriciyi yapıp 34+0 olduğumuz gun sezeryan yapalım dedi. Ciger geliştiriciden sonra kilo almaya başladılar aktifleştiler bende risk alıp bir hafta daha dursunlar o zaman dedim doktorum çok diretti ama bir hafta bir haftadır diyerek bekledim. 35. Haftada nst de hissetmedigim sancılar çıkmaya başlayınca da suyun gelmeden alalım dedi. İyi ki almış kakasını yapmıs biri henüz yemeden doğdular neyseki 🥰