RehoGelin tabiki hatta biraz bahsedebilirim ikiz gebelik aklımın ucundan bile geçmezdi ailede sadece babaannemin olmuş ve onlarda yaşamamışlar. Çevremde de ikiz yoktu ikiz olduğunu öğrendiğim anda nasıl bakıcam korkusu sardı içimi 12. Haftaya kadar ikiz olduklarına ikna olmadım. Cinsiyeti belli olana kadar eşim ve ben dışında kimseye söylemedik ikiz diye gebeliğim zor geçti diyemem. Baştan düşük tehlikesi olduğu icin zordu 12. Haftadan 30 haftaya kadar sorunsuz ilerledik.Zayıf olduğum için ve serviks kısalığı oldugu için erken doğum sürecine hazırdık 32. Hafta itibariyle hipertansiyon başladı idrarda protein olmadığı icin preeklempsi tablosuna dönüşmedi ama tansiyon bebekleri etkilediği için kilo alımları durdu. 33. Haftada celestone yaptırdık ve doğum planladık celestonedan sonra bebekler kilo almaya başlayınca 1 hafta daha dayanıp 35 i görmek istedim. Burda tüm sorumluluğu ben aldım çünkü doktorum 34 den sonrası senin için çok tehlikeli demişti. bebekler kuvözde ama entube değiller çok şükür başka bi dağlık sorunları olmadı. Güzel bi gebelik, güzel bi doğum yaşadım darısı sizlere 🙏