Aysehsdmr Tomrishatun 9 haftalıkken kürtaj oldum malesef 6 haftada kalmıştı bebeğim büyük ihtimalle kalbi hemen durdu. Biz duyamadik bile
Aysehsdmr Birkuzucukbeklerken bugün karın ağrım var bakalım reglime 3 gün kaldı günüm gelince yapacağım
Aysehsdmr Avukathanimm ya inanır mısın ilk dakikalar benimde öyle oldu sanki var gibi geliyordu ama emin de olamadım 😂
Avukathanimm Aysehsdmr kan testi yaptırmadın mı hala:) nasıl duruyorsun ? Hemen yaptır hemen ben de merak ettim ahah
Aysehsdmr Avukathanimm ki bizim bu aciller gıcık yapmıyor. Kadın doğa git diyor. 3 Ağustos randevum var bakalm bekliyorum 🤗 erken gebelik testim var yapmıyorum ya çıkmaz diye bekliyim diyorim
Eylul2019 Selimkemalinannesi siz iyimisiniz 🤣🤣🤣iliskiden 1 gun sonra hangi test gosteriri kanda bile cikmaz.gercekten yalan yanlis bilgiler vermekle ne geciyo elinize acaba
Selimkemalinannesi Eylul2019 ilişki sonrası 1 ila 3 gün arası beta hcg salgılamaya başlıyor vücut ve bu testler ile anlaşılıyor ben gebelik öncesi doktorumun verdiği bilgiyi yazdım ayrıca üslubunuz hoş gelmedi sanırım tarzınız bu problem değil fakat tanımadığınız kişilerle dahi bu şekilde iletişime geçiyorsanız normal değil Velhasıl problem değil dedim zaten iyi günler
Eylul2019 Selimkemalinannesi 🤣🤣🤣gercekten sakasiniz hanimefendi.uslubumda ne var yazdgm yorumda ne var.ayrica hala ayni seyi savunuyorsunz.etrafnzda kac kisi iliskidn 1 gun sonra hamilelk ogrendi.sacma sapan yorumlar yapmyn bide gelip umutla bekleyen insanlarla dalge gecer gbi konusmyn.
Bebekisteyenbiri Aysehsdmr bende cumartesi gebelik testi yaptım kaset testlerden ikinci çizgi belli belirsiz arkadaşımla kafayı yiyecektik çok dikkatli bakarsan belli oluyordu yada biz öyle görmek istediğimiz için gördük bende ne yapacağımı bilmiyorum az önce teste baktım atmamıştım daha belirgin ama kurumadan kaynaklı da olabilir heveslenmekte istemiyorum :(
Anneheycani Eylul2019 bu bayanın yprumunu okuduktan sonra dün iki. Üçeczaneye ilşşkiden biegün sonra yapılan testler varmış varmı diye sprdum yok dediler🤣🤣 adete 6 gün kala en erken varmış bu bayan nerden çıkardı acaba
minisinannesi07 Aysehsdmr 4-5 saat sonraysa kuruma çizgisi olabilir tam emin olamadım. Benimde bu şekilde belli belirsiz bi çizgim vardı, kanda 98’le öğrendim. Ama hemen belirmişti çizgi çok azda olsa. 4-5 saat sonra diyorsunuz, yanıltıcı olabilir
ayhankubra01 Aysehsdmr canım benimde silik çıktı ama ben 5 dk sonra bakmıştım hemen ikinciyi yaptım onda da aynı oldu kan testi yaptım pozitifti çubukta erken olduğu için silik cikmisti
Bebekisteyenbiri ayhankubra01 sün yaptım ama çok silikti adet olamıyorum progestan kullanıyordum bitti adet olmayı bekliyorum klomene başlayacağım olunca dün test yapayım dedim o kadar belirsiz bir çizgiydi ki Alttan gölgemi diye bile düşündüm çok dikkatlı bakınca heyecandan bakayım derken sol tarafı da tırnağımla çizdim ondan bi garip oldu az önce bakayım dedim böyle olmuş 