Mercan12 Kizlar isim konusunda çok kararsız biriyim 34 haftalik olduk kızıma daha ismiyle hiç seslenemedim 🤣 Adsız bebik diyor babasi yardımlarınızı bekliyorum
Adeninannesiii Mercan12 bizde İlkim Aden koyucaz ama Eliz konusunda çok kararsız kalmıştım bence çok güzel Eliz
Mercan12 merveatilgan123 aslında emzik filan yaptirdim Eliz yazdırdım ama cok kararsiz biriyim aklım hala Derinde
Mercan12 Adeninannesiii Adıyla yaşasın sizin isminizde cok güzel soy ismimiz cok uzun Eliz Sancaktaroğlu olacak kulağa hoş geliyor sonra birisi anlamsız diyor vazgeçiyorum
Adeninannesiii Mercan12 bence gayet güzel kimseye kulak asmayın bu isim konusunda bizimkine de çok zor karışık falan dediler ama ilkimi eşim Adem’i ben koyucam kimseyi de ilgilendirmiyor bayılıyorum Elize de 🥰
Mercan12 Merveliz ismiyle yaşasın insallah iki isim çok hoşuma gidiyor soy ismimiz Sancaktaroğlu cok uzun hoş durmuyor 😔
princess-mom @Mercan12 Arya koydum kızımın adını eşim Elizi beğenseydi koyacağım bir isim di o yüzden Eliz 💜