Doğurdum kızlar sonunda bende yazacak mıyım diye düşünürken Allahım isteyen herkese nasip etsin inşaAllah 🫶🏻
Öncelikle söyle benim nişanım üç dört güm öncesinden gelmeye başlamış bile ben anlamamışım daha doğrusu elime geldi kanlı olması lazım dediler benim şeffaftı neyse 37. Haftada çatı muanesi yapıldı doktor gayet güzel dedi. 38. Haftada nstye gitmek için sabahla kalktım baktım bu seferki nisanım kanlı kıpkırmızı bu sefer korktum ben gelecek bugun dedim kesin evi temizlemeye başladım temizleyip 1 gibi çıktık evden eşimle nstye girdim düzensiz ve az az sancım çıktı doktora kanamayı söyleyince muane edeceğim dedi 1 cm açılmış dedi ama ben dayanamadım canım çok yandı ağladım neyse eşimi içeri aldı geliyor bebek dedi yatış yapın diye bende 1 cm’le eve giymek istiyorum dedim sonuçta gelmez bugun diye hayır dedi yatış neyse ben ağlamaya başladım ailem yok diye eksik hissediyorum istemsiz ağlıyorum heyecan var birde odaya girdik hemşire elbise getirdi giy bunlari dedi saat 3.30 giydim nstye bağlandım sonra oturduk bekledik görümcem geldi ben oturmak istemiyorum dedim odadan çıktım yürüdüm o sırada bana lavman yapıldı iğrenc bsey 😀😀 ben actım zaten lavmandan donra daha çok açıktım hastane merdivenlerini 3er 2 ser in çık yapıyorum artık saat 9 gibi oldu eşim pilates topu getirdi onda hareket ettim falan 1.5 cm tek açılma dedi ben pes etmedim herkes uyu derken ben tüm merdivenleri in çık yaptım pilates yaptım ve saat 12 gibiydi sanırım nstye bağlandım o sırada eşim asagı sigaraya gitti 10 dk donra beni sancı sarmaya başladı ama nst de cıkmıyor eşimi aradım geldi falan hemşireyi çağırdı hemşire de ebe gelecek dedi bekledik ebe gekdi alttan açılmama baktı ben ağladım o sırada canım çok acıyordu onlar elini sokunca korkuyordum bide 😢 bağırdım 4 cm olmus dedi açılman baya iyi dedi neyse bende sezeryan istiyorum diye bağırdım eşim de hayır epidural olacak dedi sezeryana izin vermiyorum dedi geldi sarıldı biz odada tek kaldık hemşire geldi sandalye işe geldi asagı inelim epidural yapılacak dedi asagı indik epiduralden korktuğun İçin ağladım ebeler kızıyordu ne ağlıyorsun diye korkuyordum cunku baya garipsediler beni neyse anestezi geldi korktuğumu belirttim onlar da kızdı sustum epidural olduktan sınra ayaklarımdan sıcaklık hissettim hemde baya uyuştu ayaklar karıncalanır ya öyle uyuştu ayaklarım neyse çıktı herkes odada ben tek bekliyorum serum takıldıhiç bsey hissetmiyordum felç oldum diyordum resmen ama dua ediyordum hep sonra geldiler baktılar açılmam 6 cm dedi suyum patlamamış tam kendisi patlattı gitti somra geldi baya iyi açılmış çabuk doktoru arayın dediler doktor geldi 3 ıkınmada çıktı tam gece 1.26 gece kucağıma verdiler elim titredi üstümde durdu çok tuhaftı yüzünü oksadım baya sonra aldılar üstümden 2.500 doğdu sanırım nefes alamıyordu oksijen verdiler yavruma gizli gizli bseyler konuşuyorlardı anladım ama İçin için nefes alıp cekiyordu küveze alabiliriz dediler kendi aralarında ben korktum doktor beni o sırada dikiyor oğlum da yanımda oksijen alıyor yarım saat oldu bitti dikme işlemi sonra oğlum giyildi ve bizi çıkarmalarını bekledik ayaklarım uyusuk kalçamı kaldırmıyorum bezi baglıyakıyorlar diye bekledik uyuşukluğumun geçmesini neyse baktı geçmiyor cekti beni zorla yaptı sedyeyle yukarı aldılar çok şükür kavuştuk zordu ama değdi kızlar 😢😢🫶🏻