Asl_aksu Malesef çoğu test pozitif bu şekilde 🤷🏻♀️ Artık gribin adı korona oldu 🤷🏻♀️ Bir akrabamizin sadece başı ağrıyordu ve halsizdi acilden giriş yaptı test yapalım dediler yaptılar ve korona çıktı 🤨 şuan eşim de korona 2 gün kaldı bitmesine karantinasınin 23+5 haftaligiz psikolojim bozuldu 🥺 ellerimi yıkamaktan yara oldu resmen bana da hamilesin sakın korona olma bebeğin ölü doğar bilmem ne dediler ödüm koptu 🙄 simdi bir yerime kramp girse ağlama krizine giriyorum bir an önce eşimin karantinasi bitsin diye bekliyorum cift maske takıyorum 😞 4 yaşında kızım var birde hayırlısıyla bütün hastalar şifa bulur inşallah 🙏🏻