2ssvd adayıyım.
İlk sez.doktorun kolaya kaçmasından oldu.
İkinci sez. Aslında ssvd denedik.41.0 da yatış yaptık suni sancı aldım.açılma 3 cm de kaldı.epidural de aldım.keşke biraz daha sabretseydim.doktora ben dedim hala açılma olmadıysa sezeryana dönelim dedim.keşke epiduralle devam etseydim sancılara.
- Hamileliğimde aynı doktorumla devam ediyorum.inş bu sefer normal olur.11 haftalığım