Kızlar 24+5 Olduk ama hayla tam cinsiyetini göstermiyor bizim bebiş ilk erkek denildi sonra kız denildi detaylı ultrasonda kendini sakladığı için taam göstermedi tahmin erkek denildi sizde böyle durumla karşılastnzmı bizim bebiş çok nazlı çıktı her kontrolde saklıyor kendini kendini göstermesi için ne yapabilirim çikolata vs.yiyorum ama fayda yok😅🤷