Elifterzii 34.haftada pegasus şirketinin uçagına binmem gerekiyor. Binebilir raporu istiyorlar mı acaba bilgisi olan var mıı???
Vera09 Elifterzii büyük ihtimal rapor isterler diye düşünüyorum. Bi arayıp sorsanız daha iyi olur her firmada değişiyo
Minik_prenses Elifterzii rapor istiyor ama hamile olduğunu belli etmeden binebilirsin bol şeyler giyerek ama ne kadar doğru olur bilemedim haftan büyükmüş risk yaratabilir
Elifterzii Gulce12 Daha önce otobüs seyehati yaptim ve benim icin cok zordu mecbur uçagı tercih etmem gerekiyor
Mzyyn1903 Bi risk yoksa 36. Haftaya kadar uçabiliyorsunuz yada ikizlere gebe değilseniz ama Raporsuz sorun çıkar
Elifterzii Mzyyn1903 Hayır riskim yok. Sitesinde 36 ya kadar uçabiliyorsunuz diyor fakat endiselendim raporsuz binebilir miyim acaba diye
ElifAsyam Elifterzii Bende 34. Haftamda uçak yolculuğu yaptım doktor raporuyla sun express yada pagasus tam hatırlamıyorum
Nsrn1 Elifterzii direkt olarak müşteri hizmetlerini arayıp sorun bence. Ben bayramda yaptım uçakla yolculuk ve pagasusla gidip geldim.31.haftamdaydım rapor vs bir şey sorulmadı
Behiye89 Elifterzii sitede yazan doğru. 34 te raporsuz uçabilirsiniz. Pegasus kabin amiriyim içiniz rahat olsun
Elifterzii Behiye89 Kaç haftalık olduğunu nasıl öğreniyorsunuz peki hamilelere mi soruyorsunuz onun içinde birsey istiyor musunuz
Behiye89 Elifterzii Pegasus politikalarına göre tekil hamileliklerde, hamileliğin 36. haftasına kadar uçakla seyahat edilmesinde bir sorun yoktur. Çoğul hamileliklerde ise bu süre 32 haftadır.
Melike464860 Elifterzii 28 haftadan sonra tüm firmalar rapor istiyor. 35 haftaya kadar da raporla uçabiliyor sunuz
Behiye89 Elifterzii o bizim sorumluluğumuz dedik. Biz uçak içi ile ilgiliyiz. Yer görevlilerine beyan ediyorsunuz.