Kızlar arkadaşım 37 haftaya girecek 2 güne dün bel ağrısı çok oldu sancı oldu sonra kan geldi dedi hastaneye gittiler 1 cm açılma var geri apar topar şehir dışından geldiler burda, da, yine gitti sancıları çok oluyo yine 1 cm açılması vardı yine bu akşam kahverengi lekelenme gibi kan, gelmiş sizce ne oluyo bu normal mi ben 39+1 oldum böyle bişey başıma gelmedi sezeryan mı olması lazım ne oluyo yanı bilenler yazabilir mi