Seymaymn ben her sabah 3 kuru kayısı minik minik doğrayıp,cevzevede 1 bardak suyla biraz tadını verene kadar kaynatıp şekersiz ve ılık ılık içiyorum,yarım saat sonra kahvaltı yapıyorum,kanamam olduğu İçin kabız olmamam lazım,sürekli yatıyorum,annem hazırlıyor,birkaç gün yapıyorsun ama pes etme,hergün yapınca düzeliyor,birde Demir ve vitamin ilaçlarımı değiştirdik,onlarda yapıyordu