Sibelmr Bayanalr 7 aylik hamileyim kanımda bide idrar yollarında iltihaplanma cikti kandaki bebege zarar veririm acaba bide aranizda kanında iltihap geçirmiş olanalr varmi varsa ne kullandınız bayanlar 🙏💐
oykumm_1233 Sibelmr valla saglık ocagında 3 gün once kan verdım doktor kanında ıltihap var kadın dogum doktoruna söyle dedım , gittim söyledim bu degerler gebelıkte normal dedı biri baska söylüyor biri baska ben anlamadım
Sibelmr oykumm_1233 ya bnm aslinda belirtilerin vardi cok halsizlik vardi vardi bnde durdugun yerde aşırı derecede terliodum ve lavaboya ciktigimdada cok yanmam oluyodu..bnde saglik ocağında gittimbyaptrdim her ikisindede iltihap cikti. Doktoruma antibiotik ile fitil verdi ama bebege zararı olur diye endişe içindeyim malsefff😔