aylinpalaa Tuba_4206 valla ben her türlü yattım zaten belli bir haftadan sonra hiç yatılmıyor canın nasıl istiyorsa öyle yat. Sol taraf ağırlıklı tabi 😊
Birminik56 Tuba_4206 canım dün doktor randevusunda doktoruma sordum sağa veya sola dönük yatamıyorum bazen sırt üstüde yatıyorum uzun süre bi sakıncaaı var mı dedim eğer sırt üstü yattığında bebek hareketi varsa sorun yok dedi. Evet bacaklardan gelen damarlar sırt üstü yatınca baskılandığından dolayı kalbe ulaşmaşı zor oluyormuş ama sırt üstü yatmanda bir sakınca yok dedi pozisyon değiştirebilirsin
-MinikveAnnesi- Tuba_4206 bebek ağırlaştığında sırtımızdan gecen önemli bi damara baskı yaptığı icin kan akışı yavaslıyormus o yüzden belli bi haftadan sonra yatmayın diyorlar yük binmesin diye
minikanne- son haftamda bile yattım zaten bi zaman sonra zorlanıp dönüyosun nefes alamıyosun. bana ve doktoruma bu yatış şeyleri çok saçma geliyodu hep diyodum sola mı yatıyım nasıl istiyosan öyle yat diyodu hic bisey de olmadı doğurdum gitti😂 25e kadar yüzüstü yattığımı bilirim ben
Biroglanannesiii Tuba_4206 Herhangi bir zararı yok sadece solda kan akışı daha rahat sağlanıyor ama diğer türlü yatma pozisyonları da zararlı değil
moom222 Tuba_4206 alakası yok cnm bazen uyanıyorum ki sırt üstü yatmisim sağa yatmisim sırt üstü yatıyorum dinlendiriyorum kendimi 37 haftaligim hicse bişey olmadı
sliya30 Tuba_4206 zaten yatamıyorum belimi çekiyorlar 🙈 o kadar acı çekiyorum ki yatamıyorum galiba birinci doğumdan sonra kaldı böyle