Arzuuzra0 canım ben 38 haftayım. Yanımda depend taşıyorum birtane olaki suyum geldi hemen onu giymeyi düşünüyorum dışardaysam falan. Ayrıca suyun gelince hemen hastaneye gitmek zorunda değilsin, suyun berraksa ve bebeğin hareket ediyorsa, duşunu alıp sancılarını bekleyip cıkabilirsin ama enfeksiyon gelişme riskine karşı 2 saatten fazlayı önermedi doktorum. Ama suyun bulanık kahverengiliyse yine duşunu alıp hemen cıkabilirsin. Depend cok kurtarıcı külot gibi giyiliyor.