Binnaz yeni doktor Bana verdi ama ben 30 haftalığım. Sanırım kortizonlu bir ilaç ve hamileliğin başlarında tavsiye edilmiyor. Su sirke yapıp silebilirsiniz pamuk ile az da olsa rahatlatıp temizleyecektir. Bir de çamaşırlarını mutlaka pamuklu al iyice kaynat ve ütüleyerek giy demişti doktorum.