Ftmbtu benim arkadasımın bebeği de yeni doğduğunda ağlarken morarıyordu şimdi 40 günlük oldu ağlarken bu kez kırmızılaşıyor 🤗içini ferah tut yenidoğanlarda normal 🤗 eğer çok ağlıyorsa gazını iyice çıkartın 15/20 dakka dursun omzunuzun üzerinde gazını çıkarmadan yatırmayın . Onlar malum çok zorlanıyor bagırsakları düzene girene kadar 🤗🤗 Ama tabi yine de doktorunuza danışın 🤗