Pengu 9 haftalık gebeyim. Alt dudagım hep uçuk oldu. Dişlerim acayip agrıyor 🤒 normal mi yaşayan vRmı
Hlalcg Pengu bende 20+ 3 haftalık gebeyim benimde dişimin içi kırıldı ve çok ağrı yapıyor doktoruma gidicem yarın danışıcam napabilinir diye ☹️
uykusuzbirben Pengu çok normal cnm cnku bağışıklık sistemin çöküyor ilk 3 ayda düzenli beslenmeye çalış .bende ilk 3 ayimda genelde hep uçuk çıkarıp durdum gerçi arada hala çıkıyo ama krem sürüyorum mecbur 😄