Purall Arkadaşlar merhaba 32. Haftam bitmek üzere fakat rahimde çok fazla ağrım var sabahları yataktan kalkarken özellikle olan bişey bazı yerlerde doğumun yaklaştığına işaretmiş bu durumu yaşayan var mı acaba