yagmur_s Soruyorumm bana buz gibi suyla bacaklarımı yıkamak iyi geliyor. Kurulmadan yatıyorum gerekirse elimle falan rüzgar yapıyorum serinleyince rahatlıyor 🤷🏻♀️
Oznur3460 2 gebeligimde de oldu bu durum 2. Sinde hem kol hem bacak cok zor hiç birsy fayda etmiyor sadece ayağımın altına birsy koyup yatınca az da olsa faydası olur
yagmur_s Soruyorumm aynen elimde varsa buz da sürüyorum baya iyi geliyor. Bazı kişilere de sıcak iyi geliyormuş🤷🏻♀️ bende hamilelik öncesinden beri var malesef iğrenç bir durum 🤦🏻♀️