Kafam çok karışık bir kaç gün önce idrar testi yaptım ilk bişi çıkmadı 1 saat sonra tekrar baktım yanında pembe ikinci çizgi çıkmış tekrarladım farklı bi test markasıyla tekrardan aynı şey oldu daha önce silik çizgi hiç bir şekilde çıkmazdı kan testi verdim negatif ama testte pozitif ilk oğlumdada böyle olmuştu daha sonra hamile oldğumu öğrendim bu arada reglime 9 gün kala kan testi ve idrar testi yaptım biraz aceleci oldum çünkü üstümde belirtileri vardı sizce erkenmi yaptım yada geç döllenmeden mi yardımcı olursanız sevinirim 🙃