Kızlar merhaba. Kefir çok severim bugün markete gitmişken de meyveli kefir aldım. Her zaman içtiğim için biliyorum tadı veya kokusunda hiçbir sorun yoktu. Normalde alırken hep bakarım ama bugün dalgınlığıma geldi bakmadım. Son kullanma tarihi 27.07 imiş. 31 haftalik hamileyim bir sorun olur mu acaba. Ardından yogurt yedim bir şey olmasın diye. Baya da saat geçti şükür bir şeyim yok. Bebegim de hareketli onda da bir şey yok