Ben daha
Bo25 ben daha bu hafta girdim teste..şöle kii önce ultrasona bakıyor elleri kolları bacakları oluşmuş diyor bebikin👼🏼.. iyi ce bakıyor sağına soluna 🧐 sonra senden kan alıyorlar 1 hafta sonra sonuçlar çıkar diyorlar bekliyorsunuz..bu kadar..2li tarama testtin amacını mutlaka doktorun anlatmıştır yada anlatır 😎sevgilerimle🌷