Aleynarabia 35 haftamda o gün oldu zaten 2 gün önce kontrolüm vardı tüm tahlillerim tansiyonum normaldi herşeyiöe bakımıştı o gün başımın ağrıdını sıcak bastığını hissettim öyle tesadüf baktım tansiyonumu yüksek görünce hemen hastaneye gittim tahlillerim yenilendi hepsi farklı çıktı protein kaçağı da çıkınca nst ye bağladı doktor beni hemen sabahı bekleyemedik bebeğin kalp atışları yavaşlıyordu git gite hemen alındım zaten günlerce sürem birşey değil o gün geçirirseniz belli ediyor kendini ama erken gittiğim için bebeğimin hayatı kurtulmuştu çok şükür