Kızlar 33+1 inanılmaz bacak kalça ağrılarım var gitmediğim doktor kalmadı, MR çekildim her biri başka bişe diyo kimi kemik iliği ödemi diyo kimi bel fıtığı vuruyor ağrısı diyo kimi damar damar üstüne diyo, bel fıtığı olup uygulandığınız iyi gelen yöntem var mı, ağlılardan durmadan ağlıyorum artık ne yatabiliyorum ne yürüyebiliyorum