Kubrak2016 Selaaamm ocak ve şubat 2023 anneleri nasılsınız nasıl gidiyorr? 12+3 bitti bugün bizim belirtiler vs çok azaldı çok şükür. Sizde durumlar nasıl🥰
tupbebekannesi522 Kubrak2016 bende 12+3. Sizindemi sat 3 Mayıs ? Mide bulantısı öğürme dışında bir sorunum yok onu da Prilam ile hallediyorum çok şükür. 🥰 cinsiyetimize de geçen hafta erkek dedi doktor. Hayırlısı bakalım.
Kubrak2016 Gulsumakdgn bende henüz öğrenemedim 😅 çok merak ediyorum bugün gittik ama göstermediii🤷🏼♀️
Kubrak2016 tupbebekannesi522 evet benimde 3 mayıs🤗 ben birşey kullanmıyorum çok şükür iyiyim. 🥰 Bizim cinsiyet belli olmadı henüz 🤷🏼♀️
Serifee12 12+5 cinaoyet henüz belli değil kasik da batma ve bel ağrısı çok oluyor doğum 4 şubat gözüküyor allahin izniyle
Sedaduru 12+1im ve hala bulantım devam ilaçlarım olmasa kusmam da devam bazen kendimi denemek için geç alıyorum ve durum hala aynı umarım geçer
Kubrak2016 Sedaduru bazı gebeliklerde uzun sürebiliyormuş. 2. Trimester daha iyi geçiyod diyorlar umarım öyle olur sizin için 🙏🤗