Hanımlar merhaba. Gebeliğimin 36. haftasındayım, masabaşı ve bilgisayar karşısında çalışıyorum ama farkettiğim gebelikle beraber gözlerimde görme kalitesi düştü. Göz doktoruna gitmedim ama gözlerimde kuruluk ve bulanık görme sorunu yaşıyorum. Hamilelikle birlikte bunun arttığını düşünüyorum. Sizde de var mı böyle bir durum ya da konu hakkında bilgisi olan var mı?