FatmaBasli1 zeliha atak ve lale dortışık ikisine de gittim ikiside çok güzel ilgilendiler hatta erken doğum yaptım daha en baştan anlamıştı erken doğacağını herkes 2 3 haftada bir giderken benim 1 haftaya düşürdü sagolsun çok güzel ilgilendi ama açil sezaryen doğum olduğum icin Elif öğe girdi doğuma bet Nalet bir doktor doktor olmuş ama insan olamamış.