Buket5564 bende 35+4 oldum ve bugun tamamladım hastane çantamı. Doğumda vereceğim 10lu hastane çıkışı, 2 tane 5li takım, 2 iç zıbın, 1 çıtçıtlı bady, 1 ayaklı alt, 2 çorap, 1 penye battaniye, 1 muslin battaniye, 5 tane ağız silme mendili, biberon, emzik, 15 tane bez ve takımların içine de koyduk birer tane, 2 alt açma bezi, 1 pişik kremi, 1 ıslak mendil, 1 paket temizleme pamuğu. Kendim içinde 2 takım pijama önden düğmeli, 1 sabahlık, terlik, 2 tane emzirme sütyeni, 4 tane külot, emzirme önlüğü, 2 tane çorap, göğüs ucu kremi, göğüs pedi, depend, ped, kagit havlu ve ıslak mendil koydum 😅