Kızlar 30+3 günlük hamileyim bugün farkettim göğsümün sağ tarafından damla damla süt geldi bu zamanlar normalmiş ama ne bilim korktum biraz bide sanki yapışkanlı gibi kolum çarpınca farkettim bı damla bişey gelmiş yapışkanli gibi geldi koluma şimdi gene bir damla gelmiş normal dimi kızlar bu başına gelen varmı?