Meridaily Kızlar adet gecikmesinde 3.güne giriyorum, göğüs uçlarında ağrı derecesinde hassasiyet var, belim ve kasıklarım ağrıyor. Az önce hafif lekelenme oldu. Bu şekilde olup kanda pozitif çıkan oldu mu acaba?
tazebiranne_hg04 Meridaily olabilir tabi bende test yaptığımda adet olacak gibi tüm adet belirtileri vardı karnım ağrıyordu pozitif görünce şok
Meridaily tazebiranne_hg04 benim testim de negatif ama ☹️adet belirtilerinde göğüs hassasiyetim oluyordu ama göğüs ucu acısı hiç yaşamadım daha adet öncesi