Arkadaşlar merhabalar. 5 aylık bebeğim kovid oldu 🥹🥹 o kadar üzgün ve çaresizim ki.. dün kan alındı vs ortalığı yıktı ağlamaktan helak oldu gözleri cok kötü şiştiiii. Gel gelelim ki ateşi sürekli cıkıyor calpol veriyorum ama sürekli 38-38,5 iniyor çıkıyor doktor normal dedi ama çok üzülüyorum cok masum bakıyo cok durgun 🥹 var mı önerebileceginiz bişey lütfen yardımcı olun 🥹 (bol bol duş aldırıyorum)