Ozlemyeni kuzum tam anlamam bunlardan ama ne olursa olsun sakin olmaya calis bebegini düşün fwrkindayim kesin cok heycanlisindir cok da haklısın. Ama havas hareket etmeye calis ani hareket etme. Bence bi doktorunu arayip ona da bi sor belki doktorun seni simdi cagircak belli olmaz suan sancinin da olmadigini soyle sabah gelceksin zaten bekle biraz daha derse beklersin. Hadi hayirlisiyla gelsin bebis🤲🤲🤲🤲🤲🤲