Benjaminannesi suleozell hiç kendini kasma kuzum sadece iki parmakla kontrol ediyorlar hiiic korkulacak bir şey değil zararı da yok
uraz_ve_annesi- suleozell valla 36. Haftadayım benimde korkum var hafiften bir iki haftadan bakacak doktorum kendimi şey diyerek rahatlatıyorum normal doğum istiyorsun onda ne var 😂
Sezgi4 suleozell bugün yaptırdım daha önce alttan ultrason muayenesi yaptırmış biri olarak hiç acımadı sadece rahatsız ediyor insani normal olarak ama acı yok
menuder suleozell hiç korkma kuzum anlamadım bile noldu 😂 37+4de bakmıştı bana. Bacakları yukarı kaldırımca “hocam biraz geriliyorum” dedim doktor da “hiç kasma kendini” dedi bir baktım bitirmiş bile 😁 3-4 saniyelik bir olay ve acı vermiyor
sliya30 menuder ayy ne güzel ben çok kasıyorum kendimi doğumda iki devir gelip gidip baktılar çok zor
uraz_ve_annesi- sliya30 valla kesin sezaryense niye baksınlar ki açılma var mı diye ama bilmiyorum belkide bakıyorlardırda
yerlersenietipuff suleozell 35 haftaligim sancım var diye baktılar bugün alttan. 10 sn falan duruyo hemen bitiyo. Hiç acımadı bile kendime kendim bile sasirdim 🤣🤣
Busem44 suleozell bende pzt girdim çatı muayanesine abartılacak bişey yok bir kere iki eliyle kenarlara baktı sonra jel sürdü içine baktı çok az acıma oldu oda hiç yani ben biraz kastım kasmasam az bile acımazdı
Mutluluk22 suleozell bugun 38.haftamda oldum canım. Çatala çıkardı ve eldiven giyip eline akışkan bir şey sürdü. Kendini kasmaman gerekiyor zaten çok kısa bir işlem. Sonrasında da wcde sızlama oldu ama geçti. Korkulacak bir durum yok rahat ol
suleozell İnşallah kasılma olmadan biter gider insan illaki korkuyor biraz daha önce hiç alttan bakılmadı
Gizem260 suleozell valla hiç abartacak birşey yok en ufak acı hissetmedim kendimi gayet rahat bırakıp derin nefes aldım en ufak acı duymadım