menuder Motherbabys az yediysen hiçbişey olmaz canım doktorum da öyle söylemişti her şeyi kararında yiyebilirsin demişti. Ben ilk haftalarımda da ara sıra yiyordum şimdi 39. Haftadamdayım bir sıkıntı olmadı şüküe
Motherbabys menuder Hiç yemedim bir sıkıntı olmasın diye iki gündür yiyorum ALLAH korusun m bebeklerimizi inşallah 🤲
4cocukannesi Motherbabys ben hamileliğimin ilk gününden beri tüketiyorum sabah kahvaltıda yemeklerin yaninda satada aşırı değil tabi bir kaç dal birşey olmaz
Sedaduru Canım ben bilmiyordum yeni öğrendim haftanın iki günü lahmacun yerim ve bol maydanozlu çok şükür bişi olmadı 12+1 im
Verasmommm Motherbabys ne kadar yediğine bağlı olarak değişir canım bu bağ bağ maydanoz yediğini düşünmüyorum o yüzden korkma bir şey olmaz yeşilliğin azı faydalı hatta
Sedaduru Motherbabys amin amin canım inşallah bütün gebeler sağlıkla dünyaya getiririz bebeklerimizi 🙏🏻
handeozt8 Motherbabys bende çok pimpirikliydim seni anlıyorum o yüzden 3 ay bitene kadar yemedim ama sonra az az başladım ve arttırdım çok şükür sorun olmadı hiiç dert etme valla şu an herr şeyi de yiyorum pizza ketçap cips ıce tea 😊
Motherbabys handeozt8 Pizza cips ketçap mayonez ara ara bende yedim inşallah sağlıkla doğar bebeklerimiz 🤲☺