Adacan erken haftalarda yanılma çok oluyor :) 11. Ve 13. Haftada bana doktorlar ikizlerin ikisi de kız dediler. Ben 6. Haftada ikiz olduğunu öğrendiğim Haftada rüyamda erkek çocuğu görmüştüm,hatta iki bebeğim var diğeri nerde diye sordum :) doktorlar kız diyince içimde hep şüphe vardı . Burada sorduklarım da bir erkek bir kız demişlerdi. Nitekim 16. Haftada doktor birisi erkek dedi :)