Emineyldrm nermin585 dogumdan sonra o taci takana helal olsun 8 gun oldu ben daha kendimi toplayamadim birak taci yazmayi kafamda zor tasiyorum
Meryem34 nermin585 saçı açık durulmayacağı için başörtü üzerine güzel olmaz gibi geliyor 🙅♀️ iğne oyalı şal takmayı düşünüyorum 🙂
Sarella nermin585 taç değilde şal yaptırdım dantelli ama taç ta takılabilir eğer kendine özel resim çekmek istersen
nermin585 bende şöyle düşündüm mavi tülbent takıp üzerine kırmızı fiyonk dikicem mantıklı gelen şuan bu 🤣
SeymaLasyu Ben erkek ziyaretçi olmadığı sürece lohusa tacı aldım takıcam inşallah. Erkek varkende açık soft renklerde iki üç tane düz renk yazma aldım. Tesettürlüde olsa insan imreniyor özeniyor 😊 Açık pembe oje bile koydum Doğum çantama😅