Misssitare Bu ara baklavaya takmış durumdayım. Normalde tatlıyla pek aram yoktur ama 2 haftadır yemek istiyorum. Şekerim çıkmamıştı, bebişe bir zararı olur mu? Kilo aldırır evet ama zayıf hamile kaldığım için birkaç kilo daha alabilirim gibi😬 31. Haftadayım
MeriHera Misssitare Şekerinizin daha önce çıkmamış olması şimdi çıkmayacağı anlamına gelmez. Son aylardasınız kararında yemekte fayda var
LamiyaCetinkaya Misssitare Sürekli yüksek miktarda tatlı yerseniz şeker, su fazlalığı, ödem ne dersen çıkabilir. Yine yiyin ama azaltın, sık sık yememeğe dikkat edin, zaten az kalmış doğurduktan sonra acısını çıkartırsınız😅
Misssitare MeriHera 29 haftaya kadar pek tatlı yemedim haklarımı bundan sonraya devretmek istiyorum😅 şaka bi yana haklısınız, en kötüsü şeker sanırım🥴
MeriHera Misssitare benim bir arkadaşım öyleydi canı hep tatlı istiyordu ama böyle meyveden tatlı istiyordu son aylarda günde bir kilo kivi yediği oldu son iki haftasında şeker çıktı diyet yaptı baya da zorlandı. Kendimizi frenlemeliyiz ya bence gebelikte
qiz3Mm Misssitare fazla seker ve karbonhidrat suyu fazlalastiriyor.. sekerinin cikmasi onemli degil yani